התחברות

החלפות ומשלוחים

מדיניות החלפות ומשלוחים

1. מדיניות משלוחים:

1.1. האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.
1.2. הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו ללקוח בלוחות זמנים הבאים:
12.2.1 עד 14 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית.
12.2.2 איסוף עצמי מכתובת האתר, בתיאום מראש בלבד, בכפוף לימי ושעות הפעילות.
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.
1.3. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר, כמו כן, משלוחים של רהיטים לדירות בקומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית, יישאו תשלום נוסף כפי שיקבע על ידי האתר ו/או חברת המשלוחים.
1.4. האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.
1.5. במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
1.6. במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
1.7. אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:
1.7.1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
1.7.2. האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;
1.7.3. אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
1.8. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
1.8.1. כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
1.8.2. מסיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;
1.8.3. סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

2. מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:

2.1. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
2.2. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
2.3. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
2.4. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
2.5. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
2.6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
2.6.1. על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו;
2.6.2. לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
2.6.3. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
2.6.4. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
2.6.5. יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
2.7. לא יתאפשר ביטול או שינוי של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח על פי דרישות מיוחדות או מידות מיוחדות, והלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
2.8. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
2.9. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
2.10. ככל והחזר, שינוי או ביטול התבקשו למוצר שהותקן בבית הלקוח האתר יגבה הוצאות התקנה בסכום של עד 100 ש״ח.
2.11. האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

3. אחריות החברה למוצרים:

3.1. חלק מהמוצרים באתר מכוסים באחריות לתקופה משתנה בהתאם לאמור באתר בעמוד המוצר, למעט במקרים הבאים:
3.1.1. רהיט שנרכש וסופק בהובלה עצמאית;
3.1.2. רהיט שהותקן ו/או הורכב עצמאית;
3.1.3. שחיקת איכות סבירה;
3.1.4. שימוש לא סביר ו/או לא תקין במוצר ו/או בניגוד להוראות השימוש ככל וישנן;
3.1.5. נזק שנגרם למוצר על ידי הלקוח, לרבות מגע עם מים ו/או כלור ו/או תמרוקים ו/או חומרים אחרים שעלולים לפגוע במוצר.
3.2. בתום תקופת האחריות, כל תיקון יחויב בתשלום.
3.3. מימוש האחריות תתבצע בכפוף להצגת חשבונית עסקה.

 

  •